lawatan rumah

Jelajah Rumah CHI: Tempat Baru Dave

Anonim

Nama: Dave (anda boleh "kenal" dia dari apartmen lamanya)
Lokasi: Chicago
Saiz: 900 kaki persegi.
Tahun tinggal dalam: 8 bulan

Selamat datang lagi kepada Dave! Rumahnya sebelum ini adalah subjek dari Rumah Andersonville Tour ini, dia mengetuai projek jendela Gajah Brown (yang sedang berkembang dan selalu menggunakan orang yang lebih kreatif dan menyenangkan untuk terlibat), dia bekerja sebagai perancang pro, dan sebagai fyi ... (dengan kata-kata sendiri) dia " single again (the bastards) "!

Dia baru-baru ini menulis kepada AT: " Saya mendapati diri saya melayari tempat lama saya di Andersonville dengan sendirinya dan memutuskan bahawa ia adalah bodoh untuk mempunyai ruang yang tidak digunakan. Saya juga akan bersiar-siar di malam hari dengan membersihkan debu malam saya ... tidak keadaan yang sihat.
Dengan pertolongan yang hebat, saya berjaya menjual hampir semua perkara di Craigslist (walaupun saya tidak dapat mencari pembeli untuk kerusi Latrine lama saya) dan bermula untuk flat baru. Ironinya, saya telah melihat beberapa keping perabotan lama saya pada lawatan rumah lain di AT ... pada hari yang saya nampak di tempat tidur lama saya yang tinggal di katil orang lain, saya mendapat sedikit sedih.

Jadi pada hari yang bergerak, trak itu dipenuhi dengan sekumpulan kotak 'barang', pakaian yang cukup untuk pakaian saudara perempuan Gabor, dan kira-kira dua ratus keping seni. "

Foto oleh Andrew Wehde

>>

Tayangan Slaid Terbuka

"Tempat baru adalah kira-kira separuh daripada saiz yang lama dan terletak di kawasan yang lebih bersemangat di bandar ini. Tempat itu adalah keadaan haus dibasuh putih generik apabila saya melihatnya ... tetapi ia mempunyai lantai kayu gelap yang hebat dengan benar-benar tinggi bersinar kepada mereka .... dan diberkati dengan cahaya yang hebat di bilik utama. Tempat itu mempunyai kira-kira 30 lapisan cat semigloss di setiap pintu, dinding, sekeping trim, perapian, dan juga kipas siling (Oy tuhan)
Transformasi yang berlaku ketika saya melukis semua dinding dengan C2 'Trenchcoat' dan pintu pedalaman dengan Pratt dan Lambert 'Derby Green' sangat mengagumkan .... ruang berubah sepenuhnya. Saya juga merobohkan semua peminat kipas siling hitam, tembaga, dan semi gloss yang mengecewakan setiap tempat.
Saya fikir ia ternyata agak baik, sebenarnya. Saya hanya boleh memaparkan kira-kira 5% seni saya pada satu-satu masa ... yang sedih tetapi juga membolehkan saya untuk melakukan perdagangan dan benar-benar menikmati kepingan yang saya ada.
Dapur berada di tengah-tengah remodel yang cukup dramatik. Ruang itu hebat tetapi kelengkapan dapur sebenarnya kelihatan seperti sesuatu dari filem Carrie Stephen King. Apabila ia membungkus saya akan memajukan imej itu kepada anda ... Saya fikir anda akan kagum melihat bagaimana anda dapat mengubah sesuatu yang murah walaupun di dalam apartmen. "

>>

Tayangan Slaid Terbuka

AT Tinjauan:

Gaya saya: hari ini adalah mengenai tumpukan sampah yang disusun secara seni. Di setiap tempat yang saya tinggal gaya saya sedikit berubah untuk mencerminkan persekitaran yang saya selesaikan.


Inspirasi untuk rumah saya: adalah tentang permainan grafik gelap berbanding cahaya. Semua tingkat gelap, semua trim putih, semua dinding adalah warna parit lama, dan semua pintu adalah hijau kehitaman. Saya mahu mengambil ruang vintaj yang penuh dengan barangan vintaj dan masih membuatnya merasa maskulin dan terkini.

Elemen Kegemaran: adalah mustahil untuk memanggil. Saya melihat setiap timbunan barang dan wafel antara apa yang saya sayangi dan apa yang saya suka. Jika apa-apa, saya suka apabila saya pulang dan duduk di atas sofa saya di dalam seluar saya dan hanya menyerap getaran yang ada di pangsapuri saya.


Cabaran Terbesar dalam merekabentuk rumah saya: bekerja dengan pelan lantai yang sangat tidak teratur. Pangsapuri itu dihiasi dengan ruang makan resmi yang penuh cahaya dan bilik tidur yang kelihatan ke dalam batang ringan; Saya membuat keputusan yang sukar bahawa saya menghabiskan sepuluh kali lebih banyak masa di bilik tidur seperti di ruang makan dan yang memastikan membuat ruang makan ke bilik tidur.

Apa yang Katakanlah Rakan-Rakan: adalah pepatah 'apakah anda akhirnya membeli ini atau anda menyewa?' Menyewa membuat saya berasa baik bahawa saya boleh mengambil dan memulakan di setitik topi jika saya mahu .... dan saya menolak untuk melepaskan perkara seperti tirai mandi adat dan lantai yang bagus walaupun saya menyewa.

Kesalahan Terbesar: adalah kabinet keluli 1920-an yang sangat hebat dengan cat mahogani palsu dan pemegang engkol Bakelite yang besar. Saya memotongnya menjadi 4 inci dalam dan menggantungnya di dinding bilik mandi dan bukannya ubat mimpi kabinet ubat-ubatan tahun 1970-an ..... Saya tidak pernah mendapat sekitar untuk memasang beberapa rak ke dalamnya dan perlu menggelincirkan di bawah tenggelam setiap hari untuk mencari berus gigi saya.

Proudest DIY: adalah melambung. Saya memasang berjalan kaki yang hebat di bilik persalinan dengan rak dan ruang yang sesuai untuk setiap pakaian yang saya miliki (dengan baik, hampir) dan memasang dinding rak keluli tergalvani tinggi dari 16 bahagian rak garaj Ikea.

Ketenangan terbesar: dapur baru. Pangsapuri itu diberkati dengan enam kaki lurus dari kabinet dapur lekat tahun 1970-an dan peti sejuk berpusat di depan tingkap apabila saya berpindah. Ia memberi saya ruam setiap kali saya berjalan ke ruang dapur yang hebat dan melihat apa yang telah dilakukan untuk itu . Saya telah menyesuaikan sistem dapur Eropah yang sangat moden ke dalam ruang dengan kabinet kayu ranggi dan keluli tahan karat countertops. Saya bekerja di sana pada hujung minggu dan hampir selesai.

Nasihat Terbaik yang diberikan atau diterima: adalah untuk meluangkan masa untuk menjadikan ruang anda menjadi rumah. Saya tahu begitu banyak orang yang menggunakan pangsapuri yang tinggal sebagai alasan untuk tidak membesar dan hidup dengan baik. Terdapat begitu banyak pilihan di luar sana dengan banyak harga yang berbeza untuk perkara-perkara yang akan membiarkan persekitaran anda mencerminkan keperibadian anda dan membuat anda gembira apabila anda pulang ke rumah.

Sumber Dream: adalah perkara yang sukar untuk dijawab. Saya dapati perkara yang hebat di mana-mana saya pergi dan benar-benar mendapati diri saya terhad oleh dimensi kawasan kargo Jeep saya dan tekad saya untuk belajar. Sekiranya wang bukanlah objek saya akan berada di barisan hadapan jualan moden abad ke-20 di Christies pada musim luruh saya.

>>

Tayangan Slaid Terbuka

Sumber:

Bilik tidur:
Katil adalah dari Crate dan Barrel.
Lemparan ini adalah vintaj (digunakan IE) selimut kasmir Hermes yang saya beli di Ebay.
Tempat tidur ialah Thomas O'Brien dari Target.
Yesus yang berwarna merah adalah bank pelindung beludru yang diberikan kepada saya bertahun-tahun lalu; Saya tidak tahu di mana ia datang tetapi saya suka.
Lampu lantai adalah sekeping vintaj yang berasal dari Gajah Brown.
Meja ganjil yang ganjil adalah sekeping lain yang saya dapati di Gajah Brown dan menghabiskan sepuluh jam lukisan dan kekacauan hidup saya.
Langsir di dalam ruang adalah adat yang diperbuat daripada linen putih separuh; Saya mengapungkan katil di hadapan tingkap dan mengosongkan seluruh dinding di belakang katil.
Rak buku adalah dari Ikea dan memulakan kehidupan sebagai rak garasi boxy tiga kaki tinggi. Saya mencipta semula mereka untuk mengisi seluruh dinding di dalam bilik dan menjadi sembilan kaki tinggi.
Lipan berbingkai adalah dari pasaran kutu Kane County; Saya mempunyai koleksi besar bug aneh yang saya beli. Saya membawa mereka semua keluar dari bingkai plastik asal dan telah dipasang secara profesional.
Kapal-kapal kaca berwarna coklat adalah vintage vintage Venini yang berasal dari rumah lelang Wright.

Ruang tamu:
Sofa adalah bentuk Crate dan Barrel tetapi saya telah membaik pulih pada balutan linen berlapis dan bantalan tempat duduk satu baru yang dibuat.
Pokok cerobong kebanyakannya dari pertengahan abad ke-19 dan berasal dari penjualan Chicago Botanic Garden. Mereka pada asalnya menutup bahagian atas cerobong masonary.
Meja kopi adalah dari Holly Hunt
Lampu adalah vintage 1950 Venini sekeping kaca yang diberikan oleh ibu saya.
Patung kepala bayi adalah oleh artis kesayangan saya bernama Jay Strommen.
Jadual ini mempunyai penebat elektrik yang saya nampak membeli di mana-mana; mereka adalah ketagihan koleksi baru saya.
Bola surat seramik antik adalah dari kedai-kedai dunia yang paling menakjubkan yang dikenali sebagai Aero Studio di New York. Saya jumpa mereka di sana dan mencuba mereka di seluruh NYC tanpa memecahkan mana-mana mereka.
Kerusi kabur merah adalah benda jati yang saya dapati di lorong di belakang rumah saya dan telah memulihkannya sepenuhnya. Pandangan kabur adalah kerana ia adalah kerusi rehat di corong Edelman yang dicukur. Jangan duduk di dalam seluar dalam anda.
Loker vintage datang dari Pengakap.
Lampu perubatan vintaj juga datang dari Pengakap.
Bangku rolling adalah pangkalan kerusi meja rolling lama dengan tempat duduk kerusi baru yang dilampirkan padanya.
Ruang Tamu Mantel:
Lampu ini berasal dari Holly Hunt dan diperbuat daripada kaca Itali yang ditiup tangan.
'Pakaian' sebenarnya dibuat dari tanah liat dan merupakan sesuatu yang saya beli di Montreal. Saya fikir ia sangat sejuk.
Lukisan itu adalah oleh Georges Braque dari pertengahan 1950-an dan dibingkai oleh Armand Lee. Ia adalah satu kajian lukisan pensil untuk kolaj yang sebenarnya digantung dalam Met.
Rantai lilin adalah vintage dari sebuah kedai besar yang dipanggil Mecox di sini di Chicago.

The Bath:
Langsir mandi dibuat khas untuk bilik; ia lebih dari 9 kaki dan bagus untuk teater awal pagi.
Tuala dan permaidani adalah Thomas O'Brien dari Target.
Kolaj ini membentuk jualan seni tahunan SAIC; Saya tidak tahu nama gadis yang melakukannya tetapi ia mempunyai halaman dari buku anatomi lama mengenai sistem pencernaan. Taip ke atasnya adalah 'tukang kebun yang cenderung kepada sayur-sayurannya' ... sesuatu yang saya pikir sangat sesuai untuk bilik mandi.

Terima kasih Dave!

Mendapatkan lawatan rumah yang anda ingin kongsi bersama kami? E-mel kami hari ini dan kami akan mengaturnya:

Tayangan Slaid Terbuka