lawatan rumah

House Tour Boston: Rumah yang Diisi oleh Jeanine

Anonim

Ini adalah dari finalis Boston kami, Jeanine. Komen!

>>

Tayangan Slaid Terbuka

Saya akan mendapatkannya dari kamu, tetapi Tour House ini adalah rumah saya. Percayalah, bukan kerana saya fikir rumah saya adalah yang terbaik yang boleh saya temui, tetapi kawan saya Deborah berada di luar bandar, Dorinda terpaksa bekerja, dan Camilla mengatakan saya tidak dapat memotret rumahnya sehingga dia melakukan sesuatu tentang dapur .

>>

Tayangan Slaid Terbuka

Saya seorang lelaki Somerville yang berpindah ke Wellesley tahun lepas. Kami telah berada di rumah ini setahun dan sudah pasti kerja sedang dalam proses. Tetapi saya selalu berfikir bahawa reka bentuk harus berubah sebanyak yang kita lakukan.
Perkara pertama yang saya lakukan ketika kami berpindah adalah melukis semua kayu putih yang gelap. Saya fikir bahawa sesuatu yang paling Bostonians menghadapi sama ada atau tidak untuk melakukan ini dengan trim kayu gelap dan acuan yang indah di begitu banyak pangsapuri dan rumah Boston (ini harus masa depan AT benang Boston - sama ada untuk cat atau tidak!). Sekarang rumah itu dibanjiri cahaya dan merasa lebih besar dan lebih bahagia.
Ketika kami masuk, tidak ada dapur, secara harfiah hanya tenggelam dan kompor yang rusak. Tidak ada kabinet. Kami membuka dinding ke ruang makan dan sekarang saya menghabiskan sebahagian besar masa saya di sini!
AT SURVEY

Gaya: Kasual, perindustrian, aneh

Inspirasi: Anak saya. Mainannya memberikan saya idea-idea, dan dia mengingatkan saya bahawa menghias bukan tentang sesuatu yang kelihatan sempurna.

Elemen Kegemaran: Saya suka segala-galanya mengenai dapur

Cabaran Terbesar: Menjaga perkara yang bersih. Anda harus melihat gambar tempat ini 10 minit selepas foto diambil.

Apa Kata Kawan: Di manakah anda mendapat BAHAWA?

Kemaluan Terbesar: Tingkap. Seperti yang anda lihat, mereka adalah kotor!

Proudest DIY: Mengekalkan diri dari lukisan kabinet dapur yang dibuat oleh tukang kayu kami untuk kami. Saya bercadang untuk melukis mereka putih tetapi kini suka mereka yang tidak berwarna.

Nasihat Terbaik: Anda tidak perlu menggunakan perkara untuk apa yang mereka buat.

Hanya Got: Saya membeli kabinet biru besar untuk $ 175 pada craigslist beberapa minggu lalu. Cukup hebat, saya dan lelaki ini Tom Mann membawanya sendiri.

Sumber Impian: Dijual tanpa jualan yang tidak dipilih.

>>

Tayangan Slaid Terbuka


SUMBER

Kebanyakan segala-galanya di rumah kami adalah dari jualan halaman, pasar lambak, dan craigslist. Satu lagi DIY yang sombong adalah upholstering kerusi meja di beberapa kanvas tas Cina yang saya dapat dari Pod di Brookline Village. Rakan saya, Karen Audette, melukis lukisan "T" merah yang indah di bilik Sam.

Peti sejuk: Salah satu daripada yang sepatutnya mempunyai panel di atasnya, tetapi kami hanya menyesuaikan sekeping papan lapis di sana dan dicat dengan cat papan tulis. Musim panas ini saya merancang untuk memaparkannya.

Bear Chair: Saya dapati semua haiwan yang disumbat dan juga kerusi bertoia di tempat pembuangan Wellesley! Ia sangat selesa dan beruang dilampirkan dengan sentuhan panjang. Ia adalah penghormatan saya kepada saudara-saudara Campagna yang pertama melakukannya dan perabotnya membuat saya tersenyum.

Bakul kanvas industri: Ini dibuat oleh kilang lama di Boston Timur (mereka membekalkan Muhibbah), yang tidak menjual kepada perdagangan. Tetapi jika anda email, anda boleh membeli secara tempatan.

Countertop: Fireslate. Ia dibuat di Wareham dan kelihatan seperti konkrit (tetapi lebih murah!).

Permaidani: IKEA

Tenggelam: Saya dapati kedua-dua dapur dan sinki bilik mandi di kedai-kedai penyelamat seni bina - ada begitu banyak yang baik di sekitar Boston!

- Jeanine

(Terima kasih, Jeanine!)

Pembaca Undi:

>> Pergi Ke Semua Poster Akhir Blogger

Tayangan Slaid Terbuka