lawatan rumah

Tour House: Tara's Tiny San Francisco Hodge-Podge

Anonim

Nama: Tara
Lokasi: San Francisco
Saiz: ~ 400 kaki persegi.
Tahun tinggal di: 1.5

Hanya melihat foto-foto pangsapuri Tara, anda akan bersumpah dia mempunyai beberapa bilik untuk disebarkan. Anda akan salah. Dia hidup dalam jarak kurang daripada 400 kaki persegi, tetapi ia adalah ruang yang elegan, tidak rapi, dan penggunaan ruang yang baik. (Dia juga sesuai dengan bilik tidur di almari walk-in.)

Tayangan Slaid Terbuka

Adakah anda mempunyai idea untuk lawatan rumah? Beritahu kami!:
sf (at) apartmenttherapy (dot) com

Gaya saya: Pada masa ini, ia adalah barang yang didapati dengan murah, sama ada dari craigslist, atau Ikea. Ini kerja yang sedang berjalan, pasti.

Inspirasi untuk rumah saya: Saya sangat mengagumi David Netto dan Tom Scheerer. Mereka menggabungkan keanggunan dan kemudahan dan membuat atmosfera santai yang tidak ceroboh. (Adakah itu masuk akal?) Apabila saya mengintip portfolio mereka sentiasa ada bilik yang membuatkan saya mahu memasuki foto dan menggulung dengan buku yang bagus dan menikmati persekitaran saya. Saya sentiasa membaca buku reka bentuk (kegemaran saya ialah "The New Apartment") dan membaca pelbagai majalah dan melayari internet melihat foto-foto (Terima kasih AT!) Dan bertanya-tanya bagaimana saya dapat memasukkan beberapa idea hebat / melihat ke rumah saya sendiri. Sejujurnya, saya lebih terinspirasi kadang-kadang - Saya benar-benar menyukai banyak penampilan yang berbeza dan belum membuat keputusan sendiri. Namun demikian.

Elemen kegemaran: Buku saya. Pada masa ini mereka disusun tiga dalam satu rak buku murah. Impian saya adalah untuk satu hari mempunyai rak dan rak mereka dan sofa selesa yang besar untuk membacanya. Sebaiknya sofa di sebelah tingkap besar. Biarkan wanita lain mengumpul dompet dan kasut

.

buku untuk saya, sila. Yang kedua adalah dapur saya. Ia hodoh, tetapi saya suka fakta bahawa ia tidak seimbang dan sangat sesuai untuk memasak.

Cabaran terbesar dalam merancang rumah saya: Memadatkan semua bidang yang saya mahukan di ruang tamu rumah saya, ruang makan, bilik tidur, almari, dan lain-lain-ke dalam bilik besar (er, kecil). Saya mengorbankan almari pakaian untuk membuat tempat saya menjadi apartmen satu bilik tidur-esque. Ia berfungsi untuk saya.

Apa yang dikatakan rakan-rakan tentang rumah saya: "Wow it's really clean." Atau "Anda tidur di dalam almari? Bukankah itu membuatkan anda berasa sengit?"

Yang paling memalukan di rumah saya: Saya bukan penggemar kabinet dapur (sewa hodoh 70), kaunter dapur (di bawah kertas hubungan itu kuning yang mengerikan) atau lantai linoleum penuaan. Jadi, saya rasa malu terbesar saya ialah dapur. Juga, saya tidak mempunyai apa-apa seni yang digantung di ruang tamu. Tidak lama kemudian

.

Proudest DIY: Saya merenung hidung saya di syarikat pengurusan hartanah dan pergi ke hadapan dan melukis apartmen saya. Ia lebih sukar dan lebih mudah daripada yang saya fikir. Nasihat saya: luangkan masa anda dengan kerja persediaan. Ia membuat perbezaan. Tempat itu pergi dari hambar, masking-pita putih ke kelabu-merah jambu berwarna ungu yang lebih sesuai dengan selera saya.
Kelonggaran terbesar berkaitan dengan rumah saya: Saya rasa televisyen skrin rata.

Nasihat terbaik yang diberikan atau diterima: Saya sangat menyukai William Morris: "Jangan ada apa-apa di rumah anda yang anda tidak tahu berguna, atau percaya menjadi cantik."

Sumber impian untuk barangan: Kedai Conran. Ocher. Mana-mana pembuat perabot bebas. Sebarang perabot yang mempunyai "watak" tanpa mengira sumbernya.

Sumber:

Peralatan:

  • Semua yang asal kepada pangsapuri. Nah, saya membeli pembuat percolator / kopi - ia adalah Cuisinart dan saya menyukainya

    Perkakasan:

  • Malangnya, semuanya asli dari apartmen. Tiada apa yang mewah

    Perabot:

  • Sofa adalah dari kedai tempatan yang dikenali sebagai Sphere Designs. Ia adalah satu kejatuhan sofa DWR, saya percaya
  • Kabinet tv / media, rak buku, kerusi makan, blok tukang masak dapur, dan langsir biru adalah dari Ikea
  • Meja makan, meja masuk, meja sebelah, dan lampu adalah semua pencari craigslist
  • Langsir coklat (roman shades) adalah dari Sasaran

    Aksesori:

  • Bantal adalah Ikea dan Crate dan Barrel
  • Linen adalah Ralph Lauren
  • Vas hitam adalah hadiah dari Mexico

    Pencahayaan:

  • Lamp adalah dari craigslist, tetapi saya fikir ia adalah lampu sasaran

    Cat:

  • Hardware Ace (Silver Down di pintu masuk, Pomona Pale di ruang tamu)

    Lantai:

  • Asal untuk apartmen

    Rugs dan Permaidani:

  • Karpet kawasan adalah dari Crate and Barrel

    Rawatan Tingkap:

  • IKEA (biru)
  • Sasaran (coklat)

    Artwork:

  • Cetakan Michel Sowa
  • Simpan poster Tenang dari UK

    Terima kasih, Tara!

    (Peringatan peringatan:
    Apabila meninggalkan komen, bermain bagus atau anda akan diminta untuk meninggalkan kotak pasir.)

    Tayangan Slaid Terbuka