lawatan rumah

Jodi & Michael's Sunny Hideaway di Padang Belantara

Anonim

Nama: Jodi Capobianco & Michael Bell dan anak-anak perempuan mereka
Lokasi: Parsonsfield, Maine
Saiz: 1, 200 kaki persegi
Tahun tinggal dalam: 4 tahun; Dimiliki

Selepas tiga tahun mencari sarang yang sempurna, Jodi (tukang kebun mantan peribadi Martha Stewart) dan Michael (landscaper sibuk) mendapati rumah impian mereka: rumah kayu yang dibanjiri matahari di atas gunung. Hidup yang bersentuhan dengan alam semula jadi memberi mereka rasa kebebasan dan kesejahteraan yang memabukkan, terutamanya sejak berundur tersembunyi dijaga oleh patung katak bermeditasi di padmasana.

Lawatan Rumah Terbuka

Lawatan Rumah Terbuka

Jodi dan habitat Michael bercampur dengan sempurna ke padang belantara. Dari keseimbangan warna bumi ke pilihan bahan semula jadi, pasangan itu menggambarkan rumah mereka sebagai "mentah organik".

Rumah bertenaga solar kelihatan mengasyikkan dan lapang, mungkin kerana mereka menerima pendekatan "simpan yang mudah" untuk hidup. "Kami perlu bersetuju dengan apa sahaja yang kami bawa ke rumah, " kata Jodi dengan saya. Akibatnya, setiap bahagian berfungsi, dipikirkan dengan baik, dan penting. Falsafah penyimpanan bebas dan berfungsi adalah sangat gema falsafah reka bentuk dalaman Jepun. Di samping itu, dengan memikirkan dari segi jumlah dan bukan hanya ruang lantai, mereka dapat membuat ruang merasa sangat besar. Ketika datang ke gaya hijau dan mengejar kesederhanaan, rumah ini mengingatkan kita bahawa kurang pasti lebih.

Lawatan Rumah Terbuka

Suruhanjaya Terapi Apartment:

Gaya kami: Bersih, rapi, zen-suka, organik, kayu! Banyak kayu! Kerana rumah kami kecil dengan empat orang yang tinggal di dalamnya, kami mahu segalanya berfungsi. Michael dan saya mempunyai persetujuan bahawa apabila kita membeli rumah kita, kita harus bersetuju dengan apa saja yang dibawa masuk ke rumah - seperti perabot, seni, hiasan - dan kita terpaksa menyukainya. Dan yang paling penting, ia terpaksa berguna. Setakat ini, kami telah mencapai persetujuan kami dan telah melakukannya dengan anggun.

Inspirasi: Kami berdua suka idea tinggal di rumah pokok dan perjalanan ke Asia. Kami merasakan bahawa rumah kami adalah perwakilan yang baik kedua-duanya. "Selalu ada ruang di rumah anda, selagi ada ruang dalam hatimu" adalah petikan di dalam buku anak-anak perempuan kami Room in Your Heart: Cerita-cerita dari Bhutan yang paling pasti bergema dalam diri kita. Rumah kita mungkin kecil, tetapi pintu kami akan sentiasa terbuka.

Elemen Kegemaran: Elemen kegemaran kami adalah kayu pain di seluruh rumah. Kayu mengingatkan kita tentang bumi dan betapa indahnya alam semulajadi.

Cabaran Terbesar: Kami tidak merasakan seolah-olah kami menghadapi sebarang cabaran. Kami benar-benar hidup impian kami dan kami telah mencipta apa yang kami inginkan di rumah

Apa Kata Kawan: Michael dan saya suka menghiburkan. Saya suka memasak dan memberi makan tetamu kami dengan hidangan yang sihat dan Michael menikmati menghiburkan melalui muziknya. Kami telah mewujudkan sebuah rumah bukan sahaja untuk kita tetapi untuk rakan-rakan dan keluarga kita juga. Kawan dan keluarga benar-benar suka rumah kami dan kami sentiasa ditanya sama ada mereka boleh membina rumah untuk diri mereka di tanah kami.

DIY paling sombong: DIY yang sombong kami akan mengutip semua kayu pain (siling, dinding, dan lantai) yang rumit dan salutan dengan Vermont Coatings. Proses ini mengambil masa kira-kira dua bulan yang lebih lama daripada yang kita fikirkan. Michael berfikir ia hanya akan mengambil masa beberapa hari sahaja. Pada akhirnya, kami sangat berbangga dengan hasilnya.

Kebahagiaan terbesar: Makanan! Makanan organik dari kebun kita yang kemudian menjadi makanan yang paling lazat yang memberi makan kepada keluarga dan sahabat kita.

Nasihat Terbaik: Nasihat terbaik kami ialah membeli rumah impian anda! Anda hanya mendapat satu pukulan pada hidup supaya hidup sepenuhnya. Kami mengambil masa tiga tahun untuk mencari rumah kami. Pada hari pertama kami memandu kereta masuk kami untuk melihat harta itu, Michael dan saya berdua dan menangis dalam hati kami bahawa ini akan menjadi rumah "kami". Perasaan yang kita miliki setiap hari berada di rumah kita adalah perasaan yang sama seperti hari pertama kita melihatnya.

Lawatan Rumah Terbuka

Sumber

PAINT & WARNA

  • Semua dinding: pinus knotty dimeteraikan dengan Vermont Natural Coatings

ENTRY

  • Mask Buddha: dibeli di Massachusetts Barat di kedai barang antik Asia
  • Bangku kayu: India


RUANG TAMU

  • Couch: Perabot Jordan di Massachusetts
  • Meja kopi: China
  • Jadual sebelah sofa: China
  • Ikan mangkuk: berbakat kepada kami
  • Kerusi beludru merah: ibu ibu tiri saya
  • DAPUR

  • Jadual: antik
  • Bangku kayu dengan patung-patung hitam: antik
  • Countertop: soapstone
  • Bakul di atas sangkar: menyimpan salvage untuk $ 5 setiap satu
  • BEDROOM GIRLS

  • Tempat tidur: nenek saya ketika dia berusia 20-an - saya melukisnya merah jambu untuk menjadikannya seperti puteri untuk gadis-gadis.
  • Rak buku: Rockland India
  • Kotak mainan: dibuat oleh sahabat kita, Ethan Verner
  • BATHROOM

    • Patung-patung merah: pasar lambak
    • Cawangan Sycamore di atas pancuran dengan pokok anggur Pothos: cawangan diselamatkan dari pokok mati yang ditebang

    Lawatan Rumah Terbuka

    Hantar kami anda sendiri:

    Kongsi rumah anda dengan Terapi Apartment: Borang Penyerahan Rumah Lawatan

    Adakah anda pereka / arkitek / penghias? Berkongsi projek kediaman anda: Borang Penyerahan Profesional.

    → Dan lihat semua lawatan rumah kami yang lalu di sini

    Ikut Terapi Rumah Terapi Rumah Terapi Rumah Lawatan di Pinterest.

    Dikemas kini setiap hari dengan lawatan segar penuh foto untuk anda pin & nikmati!

    Terima kasih, Jodi & Michael!