lawatan rumah

LA House Tour: Kevin and Greg's Sugar Shack

Anonim

Nama: Kevin dan Greg
Lokasi: Melrose, Los Angeles
Jenis: 1922 Kolonial Sepanyol
Saiz: 1200 kaki persegi.
Tahun tinggal dalam: 3 tahun

Apabila kami dijemput ke rumah Kevin dan Greg's Melrose separuh banyak, kami tahu bahawa kami berada di dalam rawatan selepas melihat gambar sampel yang mereka hantar kepada kami. Tetapi kami tidak tahu apa tempat tinggal eklektik yang akan kami jalani. Mencampur unsur-unsur fantasi artistik, kepingan hiasan klasik, pusaka keluarga Selatan dan tahun 1950-an Hawaii / Tiki, rumah mereka di Kolonial 1922 Sepanyol adalah perayaan visual di dalam dan luar, kami bimbang kami tidak menangkap segala-galanya. Malah cuaca buruk pada petang itu tidak dapat menyembunyikan daya tarikan rumah ini ...

Tayangan Slaid Terbuka

Adakah anda mempunyai idea untuk lawatan rumah? Marilah kita tahu: la (at) apartmenttherapy (dot) com

Gaya saya: Diabaikan, dilupakan, dan hampir tidak hidup adalah bagaimana rumah kolonial Sepanyol 1922 ini kelihatan; sedih, tetapi bagaimana kita melihat sesuatu. Saya fikir sesuatu, adalah sejarah yang salah anggap. Jadi saya harus mengatakan gaya kita, adalah untuk membawa masa lalu kembali ke masa kini, dan mudah-mudahan ke masa depan. Entah bagaimana ia tidak betul untuk menjadikan rumah ini semua berkilat dan baru. Sebaliknya, kami menambah 140 tahun perabot keluarga dan memanggilnya Sugar Shack. Dalam istilah Hollywood, anda boleh mengatakan ia adalah Hush, Hush Sweet Charlotte memenuhi Blanket Beach Bingo.

Inspirasi untuk rumah saya: Lembah Louisiana, pantai California yang lasak, dan Pulau Galveston membantu saya merancang rumah dan taman. Hidup dengan orang lain dari tempat dan masa yang berbeza dan termasuk pandangan mereka bermula sebagai cabaran dan menjadi inspirasi besar. Pengesahan dari rakan-rakan dan keluarga mengingatkan kita bahawa berbeza dan pelik adalah baik, sentiasa membuat kita bergerak maju.

Elemen kegemaran: Elemen kegemaran Greg ialah dek atas bumbung dengan skrin filem luaran. Tambang adalah siling cove di ruang tamu dan kerja plaster. Oh! Rantai rantaian untuk tangga dan tingkap yang melengkung juga sangat mengasyikkan.

Cabaran terbesar dalam merancang rumah saya: Anggaran terhad, masa yang terhad, sakit belakang dan lutut buruk adalah musuh saya.

Apa yang dikatakan kawan-kawan mengenai rumah saya: Rakan-rakan boleh mendapatkannya atau tidak.

Yang paling memalukan di rumah saya: Kain yang saya gantung di atas tingkap bilik tidur seperti selimut kerana kita masih tidak mempunyai suar, almari bilik tidur tanpa pintu, papan lapis yang menutupi lubang di lantai bilik mandi, panel tetingkap yang rusak, dan pintu tombol yang jatuh

.

bolehkah saya teruskan?

Proudest DIY: Taman ini. Satu-satunya tumbuhan di harta itu adalah satu pokok poinsettia yang sangat tua, dua buah succulents dan satu mawar. Setiap tumbuhan dan batu telah diletakkan oleh saya atau kawan rasuah. Tiada tukang kebun, tiada kru. Dari segi umur, saya memelihara pokok poinsettia, menyebarkan succulent dan mengabaikan bunga mawar. Salah satu projek yang paling membosankan ialah menghilangkan jubin marmar dan cat dengan alat pergigian dari perapian yang memperlihatkan jubin Batchelder.

Kebahagiaan terbesar berkaitan dengan rumah saya: Pipa tembaga di seluruh rumah dan pemanas air tangki yang kurang.

Nasihat terbaik yang diberikan atau diterima: Jangan takut. Kami dibombardir dengan apa yang perlu dan tidak perlu dari rumah, majalah dan sekarang Internet. Walaupun media ini adalah pemberi maklumat yang hebat, jika anda suka warna ungu, gunakannya. Guru seni saya sentiasa berkata, "Simpan mudah, bodoh."

Sumber impian untuk barang-barang: Selain menjadi pereka dan artis dalaman-eksterior, perniagaan saya yang lain menjual seni hiasan dari antik hingga moden. Oleh itu, mengambil masa dua minggu dan membeli-belah melalui California ke Texas, sehingga Missouri dan kembali ke bawah akan menjadi mimpi menjadi kenyataan. Jika anda tinggal di Los Angeles dan mempunyai anggaran yang terhad, bandar-bandar di sekitarnya adalah sumber yang hebat. Tempat-tempat ini sentiasa dibuka pada hari Sabtu dan Ahad. Setiap hari Ahad saya pergi ke pasar loak Fairfax dan selalu ada harta karun. Senarai Craig, Wertz Brothers, dan SilverLake Yard sangat bagus untuk tawaran murah. Saya dapati SilverLake Yard betul apabila kami membeli rumah supaya tidak ternilai. Ia mempunyai segalanya, pintu, tingkap, lampu, dalam setiap gaya dan umur. Sekiranya anda seorang tukang kebun Dunia Exotics Wide akan meniup fikiran anda. Ia terletak di Lakeview Terrace di tepi jalan raya. Pemilik adalah orang yang paling baik di dunia.

Sumber:
Peralatan: Pembakar roti- Cuisinart, Mesin pencuci pinggan- Bosch (sangat tenang), Teapot- Krups.
Perkakasan: Anawalt, Anthropologie
Perabot: Antik Keluarga, Kedai antik. Pasar loak, dan Pejabat Plummer.
Lampu: Keluarga, Lampu Plus, Lampu Fantasi, Kedai antik, Peti dan Barel.
Cat: Benjamin Moore, Turquoise Haze, Seaside Blue, Covington Blue, Antiquan Sky, Bahamen Sea Blue, Light Tea, dan Huntington Beige.
Lantai: Red Oak (asal), Linoleum City, Bath (dipasang pada 60-an).
Rugs dan Permaidani: Karpet Lester, Keluarga, Melrose Carpet.
Ubin dan Batu: Depot Rumah (kaunter dapur hitam dan putih), Perapian; Gerbang Batchelder dalam corak Maya.
Penjagaan tingkap: Pasar Dunia (tirai buluh)
Seni: Lukisan oleh Henry Topper dan Caryll Beer, foto adalah vintaj, dan karya seni di bawah kubah kaca yang dibuat oleh Kevin Beer.

Tayangan Slaid Terbuka