lawatan rumah

Banglo "Oh So You" Maria

Anonim

Nama: Maria
Lokasi: Silver Lake, Los Angeles, California
Gaya: 1922 Sewa Bungalow California
Tahun tinggal dalam: 1.5 tahun

Ini mungkin merupakan lawatan rumah paling mudah yang pernah kami undurkan untuk menembak, bukan sahaja kerana bungalow Maria eklektik 1920 itu bersinar dan berkilauan di dalam dan luar dengan warna yang menarik, tetapi juga kerana dia benar-benar hidup satu blok dari kami. Dihormati oleh dua anjing mesra dan pintu merah yang dicat dengan banyak, kami masuk ke dalam untuk mengetahui bagaimana seorang bekas Manhattanite membuat permulaan yang baru di rumahnya yang moden-Marrakesh dengan alam semulajadi semula jadi

.

Gaya Maria: Eclectic, moden-ish, aneh.

Inspirasi untuk rumah saya: Rumah itu sendiri jenis memberitahu anda apa yang akan berfungsi dan apa yang tidak akan. Ini ruang kecil tetapi ada banyak cahaya, jadi itu satu inspirasi. Saya klip artikel dari majalah British, Living Etc. dan saya suka apa yang direka oleh Tricia Guild, Therapy Apartment, majalah Domino. Saya rasa mereka adalah inspirasi. Saya pasti mempunyai kliping cukup dari majalah.

Kebanyakannya, saya bekerja di rumah, jadi tempat itu perlu bersih dan bersahabat. Walaupun saya mengakui saya menghabiskan banyak masa menghias semula dan bermain-main dengan barangan. Ini kerana saya bekerja di rumah dan saya sepatutnya menulis. Saya rasa procrastination adalah inspirasi saya.

Elemen Kegemaran: Putih adalah warna kegemaran saya dan berfungsi di sini dengan warna aksen. Pink adalah warna kegemaran saya yang lain, tetapi saya fikir ia berfungsi dengan warna putih. Segala-galanya di dalam rumah adalah dari Ikea kecuali untuk kerusi perak; mereka dari India dan saya mendapat mereka di jualan sampel di pusat bandar. Tetapi untuk sebab tertentu tiada siapa yang menganggap semuanya adalah dari Ikea.

Elemen kegemaran saya yang lain ialah aspek dalaman / luaran tempat. Saya dari Manhattan dan saya tidak boleh mendapatkan lebih daripada yang saya boleh berada di luar begitu banyak. Terdapat juga oren dan pokok lemon di halaman depan saya. Luar biasa.

Percaya atau tidak, kebanyakan stoop depan saya mempunyai semua bunga palsu di dalam pasu. Saya adalah tukang kebun yang paling teruk pernah. Saya tidak boleh menyimpan apa-apa hidup. Saya bercakap dengan banyak tumbuhan tetapi kemudian saya lupa untuk menyiramnya. Saya suka bunga palsu saya, saya fikir mereka lucu.

Cabaran Terbesar Dalam Merancang Rumah Saya: Bagaimana cara terbaik untuk menggunakan ruang ini. Saya suka memberikan parti supaya ia dapat menampung mana-mana sahaja dari 10 - 30 orang pada satu masa dan itu tidak selalu mudah kerana hanya ada sofa, satu kerusi dan kerusi ruang makan. Nasib baik saya mempunyai teras besar.

Juga, saya menolak mesin basuh pinggan mangkuk kerana ia akan mengubah dapur. Ini bermakna saya melakukan banyak hidangan.

Apa Kata Kawan Mengenai Rumah Saya: Oh, Maria, itu begitu "anda"!

Kemaluan Terbesar: Terlalu banyak bantal. Terlalu banyak kekacauan, terlalu banyak majalah. Terlalu banyak pasu. Terlalu banyak linen, saya tidak mempunyai katil yang cukup untuk menggunakan mereka semua!

Bilik mandi adalah apa-apa. Tetapi saya akan cat ia berkilat tinggi hitam. Saya benar-benar tidak tahu mengapa, kerana saya kebanyakannya takut warna dinding, tetapi saya hanya mempunyai dorongan.

Proudest DIY: Seluruh tempat DIY, tetapi perkara kegemaran saya adalah gambar berbingkai di ruang makan. Saya menggunakan kertas India cantik yang saya dapat di Paris dan menggunakannya sebagai tikar di antara bingkai plexi biasa yang saya dapat di Aaron Brothers. Saya juga berbangga dengan hakikat bahawa saya telah menghabiskan sedikit wang. Saya sentiasa berada di bahagian "As Is" di Ikea.

Kebahagiaan terbesar: Bunga segar setiap minggu. Saya mendapatkannya di Pasar Farmer Silver Lake dari pendirian Silver Lake Farms.

Nasihat Terbaik Diberikan atau Diterima: Ibu saya adalah seorang pereka dan penghias yang hebat, dan tahu bagaimana menjahit segala-galanya dari slipcovers ke tirai. Dia juga tahu bagaimana untuk melukis, melengkapkan perabot dan memperbaiki. Saya tidak boleh buat apa-apa. Tetapi dia selalu mempunyai lilin dan bunga jadi saya menyalinnya. Saranannya yang pernah ada: ikut pandangan anda sendiri. Nasihat saya ialah: jangan biarkan perabot anda lebih menyeronokkan daripada anda. Jika anda bimbang tentang wain di sofa, anda memerlukan sofa yang berbeza.

Sumber Dream: Hilang dan Ditemui di Yucca Street di Hollywood, Jauh di Sunset Blvd. Jika saya kaya, di situlah anda akan jumpa saya. Saya juga menyukai beberapa perkara di Anthropologie.

Sumber:

Peralatan: Semua datang dengan rumah. Saya tidak mempunyai sebarang peralatan.

Perabot: Ikea

.

Aksesori: Ikea, jualan halaman, Urban Outfitters.

Pencahayaan: Ikea dan di teras, lampu gantung yang indah adalah dari PBTeen, salah satu laman kegemaran saya. Jika anda mengambil barang-barang itu daripada konteks remaja / cheesy, ia boleh kelihatan hebat. Glob yang menyala adalah dari noveltylighting.com. Saya juga mempunyai mereka yang tergantung dari pokok oren di halaman depan dan mereka telah bertahan selama setahun setengah. Mereka berada di pemasa dan datang setiap malam.

Cat: My Landlady. Bukankah dia baik? Saya melukis rak buku yang dibina walaupun, mereka adalah kayu coklat dan saya benci coklat. Saya menggunakan Benjamin Moore berkilat tinggi putih. Ia benar-benar untuk trim tingkap.

Lantai dek adalah Benjamin Moore sesuatu yang lain tetapi ia tidak ternyata sukar seperti yang sepatutnya. Saya akan cat lagi menggunakan cat laut.

Lantai: Kayu keras biasa. Datang seperti ini. Saya harap saya boleh cat lantai bilik tidur putih

.

Rugs dan Permaidani: Tiada. Saya mempunyai anjing, ada rambut yang cukup, barang-barang bulu dan kabur seperti itu.

Rawatan Tingkap: Oh, pelihara saya di ruang tamu dan bilik tidur: syarikat perdagangan sutera langsing dari ketika saya tinggal di NYC. Jika tidak, Ikea.

Katil: 1800Mattress

.

dan Ikea.

Karya seni: Karya seni hampir semua asal, kebanyakan gambar-gambar saya sendiri. Gloria Steinem di ruang tamu datang dari pameran teater yang saya jumpa; Saya menghubungi pereka pengeluaran, memintanya untuk mendapatkan satu salinan imej itu, kemudian membawanya ke jabatan seni rancangan TV yang saya sedang kerjakan dan telah mencetaknya seperti itu. Ia seperti Warhol buatan sendiri. Ia sentiasa menggembirakan apabila rakan-rakan lebih muda mengatakan bahawa ia adalah Janis Joplin dan kemudian bertanya siapa Gloria Steinem.

Saya juga mempunyai lukisan oleh pelukis muda Helen Garber dan gambar oleh Marianne Courville, yang kerja-kerja telah berubah secara dramatik dalam sepuluh tahun yang lalu.

Saya tidak mempunyai ruang dinding yang cukup untuk semua seni yang saya miliki - bilik tidur kebanyakannya telanjang kerana saya perlu merasa tenang dan terlalu banyak di dinding membuat saya cemas.

Lain: Saya mendapat rak buku yang disusun dari West Elm. Mereka baik-baik saja, tidak sekuat daripada DWR, tetapi mereka terlalu mahal.

Saya sentiasa mengubah perkara. Ia mengarut. Saya perlu mendapatkan pekerjaan. Kemudian rumah akan tetap sama untuk seketika. Saya berasa sangat bertuah untuk bangun di sini setiap hari.

Akhirnya, rumah itu begitu indah di waktu petang.

* Terima kasih kepada Maria kerana menjemput kami untuk melawat dan juga untuk beg buah oren manis yang lazat dari tamannya!