lawatan rumah

René's Contemporary, Kid-Friendly Bungalow

Anonim

Nama: René Mitchell, anak perempuan Adeline (7) dan Ruby (6), dan anak anjing Lola
Lokasi: Bend, Oregon
Saiz: 2, 000 kaki persegi
Tahun tinggal dalam: 12 tahun; Dimiliki

Bend adalah sebuah bandar yang indah di Central Oregon, kira-kira tiga jam perjalanan dari Portland. Kawasan ini terkenal dengan cuaca cerah, pemandangan padang pasir yang indah, gaya hidup luaran yang aktif, dan pembuatan kraf. René berkongsi rumahnya dengan dua anak perempuannya dan telah membuat satu titik untuk mewujudkan sebuah rumah yang cantik dan menarik bagi seluruh keluarga. Dia telah mengatakan bahawa tiada ruang luar batas untuk anak perempuannya, dan ketika anda berada di rumahnya, anda dapat merasakan cinta itu.

Lawatan Rumah Terbuka

Lawatan Rumah Terbuka

René adalah penglihatan di belakang Bend Design Con bulan ini, dan juga berkhidmat sebagai Pengarah Perkhidmatan Klien untuk tbd, sebuah agensi penjenamaan berpangkalan di Bend. Kelekatannya untuk reka bentuk moden jelas di seluruh rumahnya, dan dia dengan fizikalnya menyatu dengan gaya kontemporarinya dengan banglo klasiknya.

Apabila dia membeli rumahnya dari rakan-rakan 12 tahun yang lalu, rumah itu memuji trim kayu gelap yang asli, lekapan Craftman yang berat, dan telah diletakkan di Daftar Sejarah. René tahu bahawa ia tidak betul-betul gayanya, tetapi tidak dapat merasakan cara dia mahu. Kematian tragis suaminya mengilhamkannya untuk mengubah rumah dari tempat yang gelap menjadi terang-secara literal. Warna yang nyeri, foto keluarga, buku kegemaran, dan seni asli dipaparkan di setiap bilik, menjadikan rumah merasa selesa dan sangat peribadi.

Lawatan Rumah Terbuka

Suruhanjaya Terapi Apartment:

Gaya Saya: Kombinasi Moden, Klasik, Neutral, dan Cozy.

Inspirasi: Keluarga saya. Saya membeli rumah itu sebagai seorang wanita tunggal dan berkumpul bersama beberapa gaya. Nasib baik, para pemilik sebelum saya sepenuhnya diubahsuai dan dimodenkan rumah dan meletakkannya di Daftar Sejarah. Apabila tunang saya bergerak, dan apabila kita mempunyai bayi kita, saya menukar gaya atau membeli kepingan untuk penyelesaian sementara, tetapi tidak dapat mencari gaya saya atau membuat rumah saya inginkan. Saya selalu bercakap tentang bergerak dan bermula dari awal. Tulang-tulang rumah itu sempurna, tetapi saya tidak dapat mendarat dengan gaya, dan saya cuba membuat gaya tukang Kerajinan untuk saya, tetapi bukan saya.

Malangnya, saya belajar melalui kematian tragis suami saya bahawa banyak perkara tidak untuk saya. Suami saya meninggal dunia pada bulan November, masa yang sangat gelap secara emosi, dan di rumah kami. Sebahagian besar kesedihan dan penyembuhan saya adalah untuk mengubah ruang kami, jadi saya merubah setiap bilik di rumah kami, bermula dengan ruang tamu di mana saya melukis warna tukang Kerajinan yang menenangkan kelabu, dan melukis semua kayu asli memangkas putih terang warna. (Ini tidak berjaya dengan beberapa orang.) Saya mencari sedikit cahaya dalam hidup saya dan saya mula di rumah saya. Saya dinasihatkan agar tidak bergerak dalam tahun pertama kematian suami saya, tetapi tahu saya tidak dapat tinggal di sana seperti itu. Ia adalah satu-satunya perkara yang saya dapat mengawal pada masa itu, dan saya ingin mencipta rumah yang hangat namun canggih di mana setiap bilik akan menjadi selesa dan mengalu-alukan untuk gadis-gadis saya. Tiada apa-apa had luar untuk mereka. Rumah kami mempunyai banyak kenangan gembira dan sedih, namun mengalu-alukan kami pulang setiap hari.

Unsur Kegemaran: Buku dan seni saya. Saya fikir saya mempunyai timbunan buku di setiap bilik. Dan koleksi seni saya terdiri daripada lukisan oleh anak-anak perempuan saya, lukisan yang dibawa dari Itali dan Thailand, lukisan seorang gadis kecil dalam kuning cerah dari artis Bend lokal Paula Bullwinkel, dan lukisan oleh Gregory Grenon dan Bill Brewer. Dan, sebuah mural baru dari Anthropologie di bilik TV kami.

Cabaran Terbesar: Tidak begitu mencabar, tetapi era rumah dengan bilik kecil dan susun atur yang lebih rumit berbanding rumah-rumah baru dengan bilik tidur utama yang besar dengan bilik mandi, bilik-bilik yang besar, dan ruang yang cukup sehingga gadis-gadis saya boleh memiliki bilik mereka sendiri.

Apa yang Katakanlah Kawan: Bahawa saya overanalyze dan tidak dapat membuat keputusan, tetapi mereka suka apa yang telah saya lakukan.

Biggest Embarrassment: Bahawa ia mengambil saya lebih dari 10 tahun, banyak warna cat, dan membeli dan menjual perabot untuk mencari apa yang saya suka. Saya selalu tidak ragu-ragu, tetapi rumah saya membawanya ke tahap yang baru.

Proudest DIY: Meja logam di sudut dapur kami. Dengan Kirsti Wolf dari Kirsti Wolf Designs memegang tangan saya dan memberi bimbingan, kami merancang meja logam, mendapati kaki pada roda untuk mengakses storan, dan meminta kawan kami untuk berhimpun. Ia berfungsi sebagai meja sarapan pagi, meja kerja, meja seni, meja pembuatan kue, makan meja 10-anak-pada-waktu, dan tempat yang tepat untuk sarapan pagi Ahad.

Kebahagiaan terbesar: Oh, saya mempunyai tiga:

  1. Kompor wolf: Apabila saya membeli rumah itu datang dengan Wedgewood antik yang kelihatan hebat tetapi tidak pernah bekerja, jadi saya akhirnya menggantikannya dengan dapur Burner enam-burner.
  2. Meja kopi diperbuat daripada kayu berbatu. Ia benar-benar satu seni. Dibeli di Bedford Brown di Portland.
  3. Meja bilik makan pusingan antik. Dibeli di Maison di Portland.

Nasihat Terbaik: Lakukan apa yang anda mahukan. Tiada peraturan.

Sumber Impian: Kirsti Wolf, Lee Kidd, Paige Stefani, Domino, Tinggal, Design Sponge, Piala Jo, Therapy Apartment

Lawatan Rumah Terbuka

Sumber

PAINT & WARNA

  • Ruang tamu (di atas): Benjamin Moore Sea Haze
  • Bilik tidur utama: Benjamin Moore Kabut Kabut

RUANG TAMU

  • Kerusi: Kerusi Kerusi Bumi Industri Lee
  • Meja kopi: Bedford Brown
  • Lampu: Bedford Brown
  • Buang bantal: Tinggal
  • Lukisan gadis kuning: Paula Bullwinkel

RUANG MAKAN

  • Perlawanan cahaya: Bedford Brown
  • Meja makan: Maison
  • Kerusi: Perkakasan Pemulihan
  • Rug: Tinggal
  • Seni: Gregory Grenon

DAPUR

  • Dapur: Wolf
  • Kerusi: Ikea
  • Jadual: direka oleh René
  • Saya suka banyak karya seni: Sugarboo Designs

BILIK TV

  • Mural Hutan Enchanted : Rebecca Rebouche untuk Anthropologie
  • Horn stool: Sesame + Lilies di Cannon Beach, Oregon
  • Buang bantal: Tinggal, Twiggs di Hood River, Oregon

BILIK TIDUR UTAMA

  • Nightstands: Oly
  • Buang bantal: Reka bentuk Sugarboo

BILIK BERMAIN BASIS

  • Kredit: CB2
  • Sofa dari CB2
  • Balingkan bantal: Jonathan Adler, Ikea, Land of Nod

BEDROOM GIRLS

  • Tempat tidur: Hanna Anderson
  • Nightstand: Land of Nod
  • Lamp: Land of Nod
  • Pertunjukan siling: Bedford Brown

Lawatan Rumah Terbuka

Hantar kami anda sendiri:

Kongsi rumah anda dengan Terapi Apartment: Borang Penyerahan Rumah Lawatan

Adakah anda pereka / arkitek / penghias? Berkongsi projek kediaman anda: Borang Penyerahan Profesional.

→ Dan lihat semua lawatan rumah kami yang lalu di sini

Ikut Terapi Rumah Terapi Rumah Terapi Rumah Lawatan di Pinterest.

Dikemas kini setiap hari dengan lawatan segar penuh foto untuk anda pin & nikmati!

Terima kasih, René!

Therapy Apartment menyokong pembaca kami dengan cadangan produk yang dipilih dengan teliti untuk memperbaiki kehidupan di rumah. Anda menyokong kami melalui pautan yang dipilih secara bebas, yang kebanyakannya mendapat komisyen.