lawatan rumah

SF House Tour: Koleksi Perjalanan dan Seni Daniel

Anonim

Nama: Daniel
Lokasi: Denver, Colorado
Saiz Apartment: 1150 kaki persegi.
Tahun tinggal dalam: 9

Walaupun rumah Daniel Denver dipaparkan pada (secara geografi lebih dekat) AT: LA sebagai sebahagian daripada 2007 Saya telah mendapat Warna! Peraduan, beliau percaya kampung halamannya mempunyai kesamaan dengan bandar-bandar di utara sepanjang Pantai Barat. Sama ada cara, kita pastinya melihat sambungan di seluruh Pasifik dalam karya seni yang terdapat pada perjalanannya yang luas, disertai oleh sendiri dan kawan-kawannya. Pangsapuri tiga biliknya, yang dibina pada tahun 1927, juga rumah kepada studio seninya, di mana dia mengamalkan penciptaan ciptaan. Pek beg anda dan sertai kami dalam lawatan dunia Daniel, melalui lensa rumahnya!

Tayangan Slaid Terbuka

Tayangan Slaid Terbuka

Adakah anda mempunyai idea untuk lawatan rumah? Beritahu kami! Email kami:
sf (at) apartmenttherapy (dot) com

Gaya saya: Kebanyakan orang menggambarkan gaya saya sebagai eklektik. Ibu saya pernah memberitahu saya saya anaknya yang eksentrik. Saya akan bersetuju bahawa kedua-dua penilaian adalah betul, tetapi tidak menggambarkan sebarang pengaruh sebenar terhadap gaya saya. Saya suka senibina dan seni bina Craftsman / Misi, walaupun saya tidak memiliki perabot tunggal Stickley atau Misi. Saya percaya gaya itu, bagaimanapun, terbukti dalam pilihan saya perabot kontemporari dari garis-garis bersih set makan saya dan kabinet china ke tukang penghibur dipengaruhi pusat hiburan di ruang tamu saya. Gaya tukang Kerajinan / Misi adalah pengaruh yang sangat besar oleh perabotan Asia, yang saya juga termasuk bersama potongan kontemporari saya. Tambah pada semua keyakinan saya di atas bahawa anda harus mengelilingi diri dengan perkara-perkara yang anda suka dan yang membawa senyuman ke wajah anda. Oleh kerana itu, saya rasa gaya saya juga termasuk kemudaan dan kesabaran tertentu.

Inspirasi untuk rumah saya: Senibina rumah saya telah menjadi inspirasi yang kuat untuk saya serta cintaku untuk perjalanan. Saya juga suka seni bina domestik dan reka bentuk dalaman Thailand. Palet warna saya mungkin dipengaruhi oleh tinggal di Colorado walaupun saya tidak menyedari ini sehingga melihat banyak lawatan rumah yang hebat yang ditawarkan oleh Apartment Therapy.

Elemen kegemaran: Hakikat bahawa terdapat hanya dua unit setiap lantai dan setiap bilik mempunyai tingkap besar yang terletak di tiga dari empat bahagian rumah saya. Hidup di apartmen saya terasa seolah-olah saya tinggal di rumah keluarga tunggal. Kayu di bilik "awam" depan rumah saya tidak pernah dicat dan telah membangun patina yang indah walaupun ada tanda-tanda pengabaian di masa lalu; walaupun setiap cacat menambah watak dan saya teringatkan pada sejarah 80 tahun rumah saya.

Cabaran terbesar dalam merancang rumah saya: Menggabungkan elektronik moden dan kemudahan ke rumah yang lebih tua telah menjadi satu cabaran. Ruang tamu saya sudah tentu tidak direka untuk memuatkan televisyen sebagai titik fokus sudah tentu bertujuan untuk menjadi perapian yang besar dan semua dinding lain mempunyai sama ada tingkap atau pintu kecuali dinding yang bertentangan. Selepas bertahun-tahun mengatur dan mengatur semula perabot saya, saya akhirnya menghapuskan sofa saya sebagai pertukaran untuk dua kerusi kelab yang selesa yang membenarkan perapian masih memainkan peranan utama di dalam bilik sambil membenarkan tumpuan yang selesa ke pusat hiburan di dinding bertentangan .

Apa yang dikatakan kawan-kawan mengenai rumah saya: Kawan dan keluarga merujuk kepada rumah saya sebagai muzium, mungkin kerana terdapat banyak untuk melihat dan mengambil semasa lawatan tunggal. Saya mengumpul banyak perkara. Tambah pada hakikat bahawa saya kerap berputar koleksi saya; dengan setiap lawatan selalu ada sesuatu yang berbeza yang menarik perhatian seseorang.

Yang paling memalukan di rumah saya: Almari kecil dan penyimpanan terhad adalah cabaran walaupun saya rasa saya telah membuat yang terbaik dari segala-galanya.

Proudest DIY: Selain menjaga dengan mengekalkan rumah berusia 80 tahun, saya telah melakukan beberapa projek DIY yang agak kecil selain lukisan, perhiasan dan dekorasi. Saya harus mengatakan projek DIY terbesar saya telah memperoleh koleksi karya seni saya. Saya menganggap ini sebagai projek DIY kerana saya telah membayar sedikit untuk kerja yang dipamerkan; kebanyakannya telah diperoleh dengan menjual karya saya sendiri dengan artis yang saya tahu awal dalam kerjaya saya dan dipamerkan pada masa lalu. Manfaat tambahan pendekatan ini adalah setiap bahagian mempunyai sejarah dan kisah peribadi di belakangnya.

Kelonggaran terbesar berkaitan dengan rumah saya: Saya menganggap seluruh rumah saya sebagai kelonggaran. Saya bernasib baik untuk memiliki ruang ini di kawasan kejiranan yang indah, lebih tua dan berpusat di mana harga rumah keluarga tunggal jauh daripada jangkauan saya.

Nasihat terbaik yang diberikan atau diterima: Sama ada anda memberi dan menghiasi rumah anda sendiri atau menyewa profesional, tidak ada pengganti untuk menambahkan sentuhan peribadi itu. Jika anda suka sesuatu dan memasukkannya ke rumah anda, ia bukan sahaja akan menjadikan anda lebih bahagia tetapi tidak akan keluar dari gaya.

Sumber impian untuk barangan: Jika saya mampu membelinya, saya suka memberikan dan seluruh rumah dari pilihan perabot di Chatuchak Weekend Market di Bangkok! Lebih dekat ke rumah di Denver, terdapat Sumber yang menjual potongan salun seni bina Asia yang pasti mencetuskan imaginasi anda. Mereka juga membuat perabot tersuai unik. Bilik dan Lembaga dan Peti dan Barrel adalah sumber kegemaran untuk perabot kontemporari.

Sumber:

Peralatan

  • Tiada apa yang istimewa, semuanya adalah asas dan berfungsi. Jajarannya adalah oleh Frigidaire, mesin basuh pinggan mangkuk oleh pusaran air dan peti sejuk oleh GE.

    Perkakasan

  • Gelas kaca asal dan tembaga pintu di seluruh rumah. Perkakasan dapur adalah dari Perkakasan Pemulihan.

    Perabot

  • Ruang tamu: Kerusi dan ottomans dari Reka Bentuk Skandinavia, Meja kayu bulat kecil dari Bilik dan Papan, Meja kayu persegi dari Pottery Barn, dan najis taman Cina hitam dengan kaligrafi adalah dari eBay, kerusi berlian asli Bertoia yang dibeli pada jualan ladang ($ 5.00 setiap satu! ) tidak, itu bukan kesilapan!
  • Bilik makan: Meja, kerusi dan kabinet cina dari Bilik dan Lembaga, diukir dari papan kaki Jawa dari Pier 1.
  • Bilik Tetamu: Katil dari Gudang Perabot Amerika, dada laci adalah dari ibu bapa dan jualan harta pusaka saya.
  • Bilik tidur Sarjana: Tempat tidur adalah dari Bilik dan Lembaga, Dressers dan malam berdiri dari Retrospect (Room and Board).

    Aksesori

  • Bangku jingga saya "Bungalow Cat", dilihat mengintai dalam beberapa gambar, bernama Oliver, adalah "aksesori" saya yang paling hebat. Dia pastinya satu jenis, tetapi lebih banyak jenis boleh didapati di Cat Care Society atau perlindungan tempatan anda.

    Cat

  • Warna adalah dari ICI / Dulux dan Kwal.
  • Lantai

  • Lantai kayu oak asal di seluruh kecuali jubin seramik di Dapur.

    Rugs dan Permaidani

  • Permaidani Ruang tamu dan Tempat Makan adalah dari Katalog Penghias Rumah; Pelari Lorong adalah dari Pottery Barn.

    Rawatan Tingkap

  • Semua berasal dari Pottery Barn.

    Katil

  • Bilik tidur Master Bedroom adalah dari Room and Board, Guest Bed adalah dari American Furniture Warehouse.

    Kerja seni

  • Kawan dan lebih ramai kawan!
  • San Francisco, Istana Seni Halus, Iris dan 3 cetakan abstrak di atas katil semuanya dilakukan oleh saya sendiri.
  • Cetak di atas katil tetamu adalah oleh Joyce Hoffer
  • Puti (Cherub) di atas mantel adalah oleh Santiago Perez
  • Kerusi yang dicat oleh Rolf Helland
  • Kotak seramik di mantel oleh Jean Smith
  • Gerbang bumbung anjing Foo adalah antik dari China
  • Tingkap kaca berwarna Oval di Ruang makan adalah oleh John Sohrweid
  • Lukisan di Lorong oleh Scott Henderson
  • Ketua Naga adalah dari Chatuchak Weekend Market di Bangkok
  • Diukir Naga di atas masuk ke Ruang Makan adalah dari Sumber (menyelamatkan seni bina dari kuil Thai)
  • Mezbah Thai di Master Bedroom adalah dari Pasar Malam di Chiang Mai, Thailand
  • Mesin Pachinko yang dibeli di eBay

    Terima kasih, Daniel!

    (Peringatan peringatan:
    Apabila meninggalkan komen, bermain bagus atau anda akan diminta untuk meninggalkan kotak pasir.)

    Imej: Daniel

    Tayangan Slaid Terbuka