lawatan rumah

Lawatan SF House: Hideaway Bersejarah Larissa dan Mathias

Anonim

(Selamat datang lagi ke Bethany, salah seorang finalis dalam carian Blogger San Francisco kami.
Komen!)

Nama: Larissa dan Mathias
Lokasi: Castro, rumah bersejarah "Nobby" Clarke
Saiz: 600 kaki persegi? Banyak nooks dan crannies, jadi kami tidak pasti
Tahun tinggal dalam: 7 bulan

Terletak di cerita teratas dan bekas loteng dari Clarke Mansion yang bersejarah "Nobby", pangsapuri yang selesa ini membuktikan beberapa rumah bersejarah di San Francisco kini dipenuhi dengan gaya moden yang energik.

The "Nobby" Clarke mansion telah siap pada tahun 1891 dan sejak itu telah menjadi rumah keluarga tunggal, sebuah hospital, dan kini pangsapuri. Berjalan ke pintu depan anda dapat merasakan sejarah yang kaya dan kehadiran luar biasa rumah yang masih memegang di kejiranan. Pintu masuk dan lobi dikekalkan dengan permaidani baldu merah, potret dan barang antik.

Tayangan Slaid Terbuka

Tayangan Slaid Terbuka

Gaya kami: Mathias "Adakah ini pertanyaan pilihan ganda?"

Inspirasi untuk rumah kami: Kami suka warna dan benar-benar apa sahaja yang kami dapati yang bergerak. Diakui kami mempunyai beberapa perselisihan mengenai pilihan gaya kami. Di apartmen terakhir kami, Mathias menggantung semuanya dengan pita elektrik hitam, tetapi di apartmen ini, saya memberinya jawatan. "Lakukan apa sahaja yang anda mahu dengan bilik itu." Tetapi setakat ini saya meluluskan semua pilihannya. Dia juga lebih berani dengan pilihan warna. Saya cenderung sedikit lebih konservatif.

Elemen kegemaran: Kami suka menjadi tinggi dengan pokok. Pangsapuri terasa seperti rumah pokok. Kami juga menyukai semua cahaya semulajadi yang diperolehi oleh apartmen. Oleh kerana rumah ini mempunyai sejarah seperti itu, kami diberitahu bahawa ia mempunyai hantu, tetapi jika ada hantu mesra.

Cabaran terbesar dalam merancang rumah saya: Kami telah banyak bergerak dan setiap ruang adalah unik. Mencari apa yang berfungsi untuk ruang itu adalah sebahagian daripada pengembaraan. Terdapat banyak penyimpanan di sini tetapi kami selalu merasa seperti kami boleh mempunyai lebih banyak lagi. Juga beberapa storan tidak semestinya di mana anda ingin menjadi. Terdapat almari besar di bilik mandi yang sesuai untuk kot, kerajinan, dll

.

tetapi saya mendapati bahawa ia tidak mudah diakses dengan mudah. Anda perlu menggali perkara-perkara sedikit. Saya juga suka menyimpan lebih banyak di dapur.

Apa yang dikatakan rakan-rakan tentang rumah saya: Perkara pertama yang dikatakan semua orang adalah "Oh kebaikan saya, berapa tangga saya hanya mendaki." Juga cara masuk ke bangunan itu sendiri adalah dramatik dan orang selalu ingin bertanya tentang sejarahnya.

Malu terbesar di rumah saya: Mathias adalah cara yang lebih rajin untuk menjaga kekacauan minimum. Saya mempunyai masa yang sukar dengan itu.

Proudest DIY: Selain mendapatkan perabot kami menaiki tangga. Kami sangat bangga dengan lantai dapur. Apabila kami berpindah, dapur berkarpet. Kami mendapat kebenaran untuk menarik permaidani, tetapi di bawahnya adalah linoleum benar-benar lama dan ia agak kotor. Mathias mengambil pengembaraan DIY sepenuhnya menyusun semula dapur. Kami pergi dan memilih jubin dan dia meletakkan semuanya itu sendiri. Saya fikir saya mungkin telah meletakkan beberapa kuku, tetapi sebenarnya ia adalah dia.

Kebahagiaan terbesar berkaitan dengan rumah saya: Lantai dapur dan karpet bilik tidur kami. Permaidani adalah filem terbesar kami. Kami tinggal berhampiran Industri Perdamaian di Lembah Hayes (www.peaceindustry.com) dan kami telah melihatnya untuk seketika. Permaidani berasal dari Iran dan ia dirasai bulu. Kami menyukainya.

Sumber impian untuk barangan: Ooh mana-mana kedai sejuk di Lembah Hayes. Perkara-perkara yang indah dan sejuk itu. Saya juga suka Design dalam Reach.

Sumber:

Peralatan:
Kami cukup minimalis dengan perkakas kami. Kami tidak mempunyai microwave atau tv. Kami menggunakan akhbar Perancis dan bukannya menggunakan pembuat kopi. Kami berdua bekerja di komputer seharian sehingga biasanya kami pulang dan mencabut. Apa-apa perkakas yang kita ada, kita dapat dari Bed Bath dan Beyond, atau mungkin juga Walgreens.

Perkakasan
Perkakasan kami semua berasal dari Home Depot

Perabot:
Ikea melalui craigslist. Di San Francisco, orang ramai cenderung dalam perjalanan agak sedikit - banyak artis, drifters, orang di sini selama beberapa tahun dan kemudian bergerak. Anda boleh dengan mudah mencari perkara-perkara di craigslist, dan lain-lain. Juga ada budaya jalan gila di mana orang hanya meninggalkan sesuatu di jalan. Anda boleh mencari beberapa barangan yang hebat. Sebaik sahaja kita menemui organ kerja (jenis muzik). Ia tidak berfungsi dengan sempurna, tetapi di mana lagi anda akan mencari organ di jalan!
Aksesori:
Di mana sahaja, Pottery Barn, West Elm

Pencahayaan
Ikea

Cat
Depot rumah, juga sentiasa mencari pilihan cat eko yang selamat

Lantai
Depot Rumah untuk Tile

Rugs dan Permaidani
Industri Perdamaian

Rawatan Tingkap
Ikea langsir

Katil
Ikea

Kerja seni
Tempat rawak, kita tidak membeli seni di kedai, biasanya ia adalah sesuatu yang diberikan oleh kawan atau kami buat.

Terima kasih Larissa dan Mathias!

(Peringatan peringatan:
Apabila meninggalkan komen tentang rumah,
bermain bagus atau anda akan diminta untuk meninggalkan kotak pasir.)

-bethany

Catatan Lain oleh Bethany:

  • Konservatori Bunga Bunga Golden Gate Park
  • Bolehkah Perkakas Menjadi Seni?

    Tayangan Slaid Terbuka