lawatan rumah

A Loteng, Real-Deal Artist Loft di Chicago

Anonim

Nama: Heidi Unkefer ( kiri), Brittany Meyer ( kanan) & Jess Manning
Lokasi: Wicker Park / Kampung Timur; Chicago, Illinois
Tahun tinggal dalam: 3 tahun (Brittany), 1.5 tahun (Heidi), 0.5 tahun (Jess)

Ini bukan kondominium baru dibuat untuk kelihatan seperti ruang perindustrian dengan siling tinggi dan saluran yang terdedah; ini adalah lantai cat, penuh dengan sejarah, ruang terbuka dan mentah, yang sentiasa berubah, yang telah berubah dalam saiz dan konfigurasi sepanjang tahun bergantung kepada sesiapa yang tinggal di sana pada masa ini. Ia telah berubah dari gudang ke studio ke kolektif artis, dan ia telah diturunkan dari artis ke artis hingga sekarang, ketika Brittany, Jess, dan Heidi berbakat telah menemukan diri mereka semua tinggal di sini bersama-sama.

Tayangan Slaid Terbuka

Tayangan Slaid Terbuka

Dalam bentuk seni yang sebenar, para ahli "Kelab Pengasuh" - setiap orang yang tinggal di loteng kebelakangan ini mempunyai nama gadis 90-an - masing-masing menggunakan bilik tidur mereka sebagai kanvas di mana untuk menyatakan diri mereka: galeri yang digilap, bohemian mélange, dan boudoir yang gila. Sementara itu, ruang komunal bercakap kepada semua rakan sebilik yang pernah tinggal di sana; seni mereka titik dinding, perabot mereka masih tinggal di sana, dan patch dan fix-up mereka menyimpan tempat bersama-sama. Bayangkan campuran Eclectic Chicago Alley, Kedai Thrift High-End, dan Retired Punk House Show Venue gaya, dan anda akan mendapat rasa seperti apa di sana: ruang bohemian moden yang menyimpan sejarah artistik yang tinggi dan hidup dengan baik.

Bangunan itu sendiri memulakan sejarah bertingkat sebagai studio seniman kolektif dan kemudian berkembang menjadi seorang seniman kediaman yang hidup kolektif. Artis telah mengerjakan kerajinan mereka di ruang ini selama bertahun-tahun, dan anda dapat memberitahu: ada splatters cat di mana-mana, karya seni dari penyewa sebelumnya telah dipasang di sekitar rumah, dan anda bahkan dapat melihat beberapa kerusakan dari serangan dalaman polo basikal. Ia adalah ruang yang hebat untuk seni-tingkap besar dan dibiarkan terang dari dua pihak, ruang terbuka sangat besar, dan tempat itu boleh mengalahkan dan tetap tahan. Anda masuk ke bilik yang panjang, panjang, sepenuhnya terbuka, yang mengandungi kemasukan, dapur, ruang makan, ruang tamu, dan lounge. Dari sini terdapat tiga bilik tidur: ruang pertama Heidi yang cerah dan hangat, kemudian bilik 'punk dan playboy' Jess, dan bilik tidur Brittany yang elegan dan canggih.

Brittany adalah orang pertama yang masuk dan menetap di beberapa bilik sebelum mendarat di tempat dia berada sekarang. Ia panjang dan luas, dengan tingkap yang tinggi, ruang duduk, kawasan pejabat, dan ruang untuk ganti. Ruang ini dipoles dan bersih, dengan kontras dan penguripan galeri, dan berfungsi sebagai tempat perlindungan yang canggih dari kehidupan eklektik dan sibuknya yang membuat komedi berdiri, menghasilkan persembahan, gusti lengan, dan bahkan merancang set teater, alat balet, dan kedai muka. Tetapi biliknya tidak selalu seperti itu; Ia bermula, sebenarnya, sebagai garaj yang dimuliakan yang penuh dengan semua karya seni, objek, dan pernikahan yang telah dikumpulkannya selama bertahun-tahun. "Bilik ini memerlukan lebih banyak perpaduan

.

ada banyak perkara di mana-mana sahaja, "pikirnya, sehingga hampir dua pertiga daripada apa yang ada pada dirinya. Apa yang kekal adalah dinding yang penuh dengan selendang yang halus, berwarna-warni, kawasan meja yang berfungsi sebagai kawasan solekan dan persediaan rambut, dan kawasan tempat duduk yang menawan dengan sofa biru luxe dan adegan animasi berbingkai dari filem-filem terkenal. Keputusan terbaik yang dibuatnya, katanya, adalah untuk melukis lantai dengan warna hitam yang indah. putih, yang tidak begitu mudah di loteng lama ini di mana setiap bata perlu dibersihkan dan dibersihkan terlebih dahulu.

Heidi seterusnya untuk bergerak; biliknya panjang lagi sempit dan terasa paling panas dari ketiga-tiga, kerana tingkap yang menghadap ke selatan dan dinding berwarna kuning. Pengalamannya dengan merancang ruangnya agak berbeza dari Brittany. Heidi, anda lihat, adalah super impulsif. Keputusannya datang pada saat terakhir, seperti ketika dia memilih warna catnya: Cheesepuff oleh BEHR, kuning hangat itu hanya

.

cheesy dan oh begitu hangat dan lazat. Ia menjadikan bilik yang paling ceria dari ketiga-tiga mereka. Terdapat pelbagai warna, yang memberi ruang kepada kanak-kanak seperti perasaan santai dan gembira. Banyak warna itu berasal dari cetakan skrin, yang mana banyak yang direka oleh Heidi sendiri-mereka hebat! Saya terkejut dengan betapa akrabnya kerja itu, sehingga saya tahu bahawa dia adalah seniman di belakang salah satu mural jalanan di Koridor Seni Wabash di pusat bandar Chicago, yang baru saja naik! Terdapat banyak pengalaman di dalam bilik ini: cetakan, pembekalan seni oleh tan, bahkan surat khabar untuk The Onion (ia sejuk, Heidi berfungsi untuk mereka).

Jess baru-baru ini menyertai kelab itu, tetapi gayanya dramatik dan sepenuhnya dinyatakan dalam bilik kecilnya dan almari / pejabat yang diperluaskan. Hers adalah bilik terkecil, jadi ruang antrean telah dibuat di luar untuk memberikan ruang yang cukup untuk bilik almari dan ruang pejabat kecil. Terdapat kelebihan ke bilik Jess. Perkembangan abad pertengahan menggabungkan dengan sempurna dengan warna-warna punk rock dan perincian. Kelab Playboy sendiri Chicago memainkan peranan besar di sini-itu jelas sekali apabila anda melihat anak patung boneka bermain boneka yang sebenarnya, benar-benar dihiasi dalam jaket merokok dan tali leher. Tetapi ada juga yang terdedah menggantung batang dan lekapan ringan dan kecapi ebony credenza, katil rendah ke lantai, dan di atasnya tengkorak lembu yang dinobatkan dengan bunga dan diikat dengan Polaroid.

Perkara terbaik mengenai ruang ini ialah kualiti yang sentiasa berubah. Bilik-bilik hari ini, yang direka oleh penghuni berbakat mereka, menambah satu lagi lapisan ke kain tompok yang sudah padat yang ditinggalkan oleh banyak artis dan freethinkers yang telah datang sebelum ini. Brittany, Heidi, dan Jess diketuai untuk kerjaya yang luar biasa, dan hanya masa sebelum mereka melepaskan ruang ini kepada artis-artis generasi akan datang. Saya yakin artis-artis masa depan akan merasakan kehadiran ketiga-tiga wanita ini, walaupun secara tidak sedar, dalam mengerjakan karya seni di kiri-belakang, benda-benda terlupakan yang menarik, dan cat splatters.

Tayangan Slaid Terbuka

Suruhanjaya Terapi Apartment:

Catatan editor: Setiap jawapan rakan sebilik di bawah adalah merujuk kepada gaya mereka di bilik tidur mereka; Mereka bercakap tentang gaya apartmen keseluruhan di bawah "ruang awam."

Gaya kami:

Brittany: Eclectic Mayhem / Upscale City Alley.
Jess: Moden abad pertengahan, punk rock- dan terinspirasi smut.
Heidi: Pelik, eklektik, sibuk, berwarna-warni, bohemian?
Ruang awam: Eclectic Chicago Alley / Thrift Store Eclectic / Tempat Punk House Retired


Inspirasi:

Brittany: Galeri seni dan loteng minimalis.
Jess: Banyak pengaruh Playboy Club di ruang saya. Berkecuali tinggi hitam, putih, dan kelabu. Saya mempunyai banyak keupayaan untuk bekerja di luar ruang yang telah saya berikan di apartmen dan diberi banyak pengecualian percuma.
Heidi: Krim Creamsicle muncul.
Ruang awam : inspirasi terbesar kami ialah studio seni yang wujud di ruang kami sebelum kami. Cat di lantai, warna-warna ganjil, dinding rawak adalah semua cabaran reka bentuk yang perlu dipeluk untuk menjadikan rumah ini.


Elemen Kegemaran:

Brittany: aksen kuning saya; Saya suka bantal kuning saya dan melempar ke atas katil kasut kelabu saya atau bertentangan dengan dinding putih saya, ia benar-benar menjadikan bilik itu panas.
Jess: Kebanyakan susunan umum tempat itu. Keupayaan untuk membina dari sana. Memiliki sebuah apartmen besar yang memberi kita semua keupayaan untuk mereka bentuk dan memperibadikan diri kita sendiri, dan tidak mempunyai pertembungan apartmen keseluruhannya.
Heidi: Poster dan cetakan skrin saya dikumpulkan dari beberapa pereka kegemaran saya, yang kebanyakannya berasal dari Chicago.
Ruang awam: Perabot rawak yang kami dapat kumpulkan selama bertahun-tahun, cetakan skrin yang hebat.


Cabaran Terbesar:

Brittany: Lukisan batu bata-ia mengambil lebih daripada satu untuk melakukan dinding 9'x12 '.
Jess: Meletakkan perabot saya. Saya tidak mempunyai kesabaran untuk arahan.
Heidi: Mendapatkan semua warna yang gila yang saya suka bekerjasama secara harmoni dan tidak bertentangan, yang mereka kerjakan.
Ruang awam: Mencuci lantai dan tidak mengetahui sama ada ia benar-benar bersih; cat splatters menjadikannya sukar untuk mengetahui apa kotoran dan apa yang tidak.


Apa Kata Kawan:

Brittany: "Berkahwin dengan saya?" "Anda lebih dewasa daripada yang saya fikir."
Jess: Mereka menyukainya. Siapa yang tidak. Ini sarang cinta kita.
Ruang awam: "Rumah anda penuh dengan sampah yang indah."


Biggest Embarrassment:

Brittany: Saya hanya boleh membiarkan kucing saya sendiri di dalam bilik saya di bawah pengawasan saya jadi dia tidak menggaruk sofa, dan saya tidak boleh melukis siling tanpa hujan cip pada saya.
Jess: Minggu pertama saya berpindah di sana ada kereta api untuk pakaian di dinding timur bilik saya. Tidak lagi. Keseluruhan benda dang benar-benar terputus dari dinding saya. Tidak tahu sama ada saya lebih malu atasnya, atau saya masih tidak terkelupas. Haha
Ruang awam: Mengambil orang melalui lorong yang menakutkan untuk sampai ke loteng kami.


Proudest DIY:

Brittany: Saya memusnahkan seluruh ruangan, dan melukis setiap bahagiannya tetapi siling. Saya memilih kemasan baru dan benar-benar mengubah ruang ini dari apa yang menjadi garaj yang suram dan menyedihkan kepada perlindungan artis ringan dan lapang.
Jess: Sudah tentu lantai bilik saya. Banyak yang diperlukan dan warna itu sempurna.
Heidi: Cetakan dan lukisan skrin saya sendiri, katil kepala rangka tingkap semula.
Ruang awam: Membersihkan pangsapuri kami dari semua bekas rakan sebilik kami-begitu ramai orang yang meninggalkan pakaian, perabot, dan sampah umum di ruang kami mengambil minggu pepejal untuk meneruskannya dan membawanya ke tepi jalan.


Kebanjiran terbesar:

Brittany: Lilin, zin, aksen kulit / bulu.
Jess: Lampu dan permaidani. Benar-benar mahukan semua lampu dan permaidani.
Heidi: Pemegang loji udara Elm Barat.
Ruang awam: Pengelupasan garam yang baru, kerusi rawak, barangan rumah dan rumah yang sama seperti udang oven lobster.


Nasihat Terbaik:

Brittany: Kukus batu sebanyak mungkin sebelum melukisnya. Jangan takut putih; Saya bimbang ia akan menjadi warna yang membosankan untuk bilik saya tetapi teduh betul benar-benar menjadikannya kelihatan bersih dan canggih supaya kepingan seni dan perabot unik saya benar-benar dapat bersinar. Lantai gelap berkilat boleh kelihatan cantik! Hanya bersedia untuk membersihkan dan mencetak / tanda di dalamnya untuk beberapa langkah pertama.
Jess: Kesabaran adalah kebajikan. Luangkan masa untuk memilih warna dan rancangan. Semak Craigslist setiap hari untuk mencuri perabot.
Ruang awam: Cari rakan sebilik yang suka rumah anda seperti yang anda lakukan.


Sumber Impian:

Jess: The Playboy Mansion, jelas. Hans Wegner. Eames.
Heidi: Anthropologie

Tayangan Slaid Terbuka

Sumber

PAINT & WARNA

  • Dinding bilik tidur Brittany: Glidden Silver Screen, kulit telur
  • Lantai bilik tidur Brittany: Glidden Onyx Black, berkilat tinggi
  • Dinding bilik Heidi: BEHR Cheese Puff
  • Tingkat bilik Heidi: BEHR Intergalactic

ENTRY

  • Rak pakaian: dibiarkan dari rakan sebilik terdahulu
  • Lukisannya: ditinggalkan dari studio seni
  • Dottie : ditinggalkan dari studio seni
  • Aqua sideboard: dibiarkan dari studio seni

RUANG TAMU

  • Sideboards merah: dibiarkan dari rakan sebilik terdahulu
  • Cetakan skrin: Skru Bola Tekan di Chicago, IL
  • Kerusi penjuru: simpanan berjimat cermat
  • Paparkan cubbies: IKEA
  • Lampu tali: Sasaran
  • Kerusi plastik teracu: kawan
  • Meja kaca: halaman kawan
  • Seni Rawak: dibiarkan dari studio seni

RUANG MAKAN

  • Jadual: IKEA
  • Kerusi: IKEA
  • Placemats: IKEA

DAPUR

  • Hidangan eklektik: kedai-kedai berjimat cermat

BEDROOM BRITANANY

  • Duvet: IKEA
  • Lembaran: Sasaran
  • Kelabu kelabu: Fred Segal
  • Lemparan kuning: sasaran
  • Bantal badan: Bed Bath & Beyond
  • Langsir: IKEA
  • Cermin besar: IKEA
  • Couch: Create & Barrel
  • Jadual sisi kayu: terdapat di lorong
  • Bantal kulit kuning: Kulit Edelman
  • Buang kuning fringed: kedai berjimat cermat
  • Meja: IKEA
  • Meja: IKEA
  • Cetakan Ghostbusters : Mark Englert
  • Breaking Bad print: Mark Hammermeister
  • Cetakan Annie Hall : Anne Benjamin
  • Cetakan Lucha : artis jalanan Radah
  • Penyangkut selendang: paip tembaga dari Home Depot

BUKIR HEIDI

  • Headboard: bingkai tingkap yang dipertahankan
  • Pemegang tumbuhan gantung: Elm Barat
  • Cetakan skrin: Liga Reka Bentuk Delicious, Jay Ryan, LandLand, Heidi
  • Couch: sampah?
  • Pemain rekod: hadiah melalui Urban Outfitters

JESS 'BEDROOM

  • Permaidani abad ke-10: Runcit Runcit di Davenport, IA
  • Lampu gantung abad pertengahan: Brew City Salvage di Waukesha, WI
  • Dulang hidangan terikat pada kulit: ZGallerie
  • Selimut bulu tiruan putih: ZGallerie
  • Menggantung cetakan perhambaan: David Cook
  • PEJABAT / DEN

    • Cetakan seni: Jessica Checkeroski
    • Permaidani Moss: Permaidani Shaw
    • Meja Boomerang: IKEA
    • Lampu tali: Sasaran
    • Kerusi oren: sampah kawan
    • Black futon: sampah kawan
    • Bantal: Sasaran

    Tayangan Slaid Terbuka

    Hantar kami anda sendiri:

    Kongsi rumah anda dengan Terapi Apartment: Borang Penyerahan Rumah Lawatan

    Adakah anda pereka / arkitek / penghias? Berkongsi projek kediaman anda: Borang Penyerahan Profesional.

    → Dan lihat semua lawatan rumah kami yang lalu di sini

    Ikut Terapi Rumah Terapi Rumah Terapi Rumah Lawatan di Pinterest.

    Dikemas kini setiap hari dengan lawatan segar penuh foto untuk anda pin & nikmati!

    Terima kasih, Brittany, Jess & Heidi!

    Therapy Apartment menyokong pembaca kami dengan cadangan produk yang dipilih dengan teliti untuk memperbaiki kehidupan di rumah. Anda menyokong kami melalui pautan yang dipilih secara bebas, yang kebanyakannya mendapat komisyen.